تبلیغات
♠♠ ⱠɚȽʓʛɸʉȵ ♠♠ - برای جبران کم آبی بدن از این غذاهااستفاده کنید
 
درباره وبلاگ


سلام

ممنون از اینکه به وبلاگم اومدین
امیدوارم مطالب براتون مفید و جالب باشه!

نظر یادتون نره و...
هرلحظه منتظر نگاه های زیباتون هستم...




مدیر وبلاگ : ڵاڵﮧ ﮚۅכּ
نویسندگان
جستجو

آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
♠♠ ⱠɚȽʓʛɸʉȵ ♠♠




برای جبران کم آبی بدن از این غذاهااستفاده کنید

پزشکان توصیه می‌کنند از آنجا که تامین حجم آب مورد نیاز بدن در طول روز برای حفظ سلامت و بهبود عملکرد بافت‌ها و اعضای مختلف ضروری است لذا افرادی که عادت به خوردن آب کافی ندارند می‌توانند برای جبران کم آبی بدن که عامل بسیاری از بیماری‌ها و ناراحتی‌های جسمی است برخی از مواد غذایی مفید را به رژیم غذایی خود اضافه کنند.
همه ما می‌دانیم که 70 درصد از حجم بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد به این ترتیب برای اینکه فعالیت‌ها و عملکردهای بدن خوب و درست انجام شوند، تامین آب مورد نیاز بدن الزامی است.معمولا مهمترین منابع غذایی مفید برای تامین آب بدن شامل میوه‌های تازه‌ و آبدار، سبزیجات دارای برگهای پهن و سوپ‌های آبکی هستند. یکی از بهترین میوه‌های آبدار هندوانه است.
 
پس از آن سیب، کیوی، گریپ فروت، توت فرنگی و انواع توت‌ها منابع مفیدی برای تامین آب بدن هستند. برای جبران کم آبی بدن نیز سبزیجات باید به صورت خام مصرف شوند چون طبخ آنها موجب کاهش حجم آب و رطوبت طبیعی‌شان می‌شود.

سوپ سبزیجات نیز از مواد غذایی مهم و سودمند برای جبران کم آبی بدن است.




نوع مطلب : دانستنیها، خوردنی و خوراکی، دانستنیهای پزشکی، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


1391/10/3 13:29
وبلاگ خوبی داری !! مرسی از مطالب قشنگ !! به منم سر بزن !!

برای این که بازدیدت هم بیشتر بشه توی سایت های زیر لینک رو ثبت کن!!! رایگان هم هست!!

www.link118.com
www.link118.ir
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر